• Onlangs heeft het bedrijf EveryMedia zich als nieuwe sponsor bij RODA aangesloten. EveryMedia is een fullservice mediamaker die verhalen vangt en inprent. Het bedrijf is opgericht door Amstelvener Tim Vloothuis en Rodiaan Frank de Horde.

    Samen produceren de heren verhalen in verschillende videovormen om te horen, te zien, te ontdekken, te herkennen en verder te vertellen. Met knowhow en ervaring werkt EveryMedia ideeën uit tot het eindproduct: een blijvend videoverhaal. Eén van de klanten is de Rijksoverheid waarvoor Tim en Frank videocampagnes, manifestfilms, wervingsfilms en informatiefilms maken voor diverse mediaplatformen. Ze zullen ook promotievideo’s voor RODA gaan maken.

    Videodagboek Anne Frank

    Naast de overheid produceert en distribueert EveryMedia ook andere videoconcepten, zoals een bijzondere serie voor YouTube en Instagram: Het Videodagboek Anne Frank. Zij lanceren deze productie samen met de Anne Frank Stichting. Het is een nieuwe manier om het levensverhaal van Anne Frank bij jongeren wereldwijd onder de aandacht te brengen. Anne filmt zichzelf en de gebeurtenissen in het Achterhuis, kijkt terug op de tijd voordat ze moest onderduiken, vertelt over de oorlog en deelt haar diepste gedachten en gevoelens. Het Anne Franks videodagboek bestaat uit vijftien afleveringen en is in ruim 60 landen te zien op youtube.com/annefrank. Maandag 30 maart om 16.00 uur zijn de eerste en de tweede aflevering te zien.