• Kick-off dagen seizoen 2022-2023

    Veel teams hebben inmiddels het seizoen afgesloten. Felicitaties aan de teams die kampioen zijn geworden. Hopelijk heeft iedereen een fijn voetbalseizoen gehad. En dan zit het seizoen 2021-2022 er bijna op. Na de lockdowns, wel/geen publiek, onderlinge potjes, gesloten horeca en spelerstekorten door quarantaine en besmettingen lijkt het wel alsof we dit seizoen bijna normaal afronden. Het is in ieder geval goed om te zien hoeveel spelers en ouders er ieder weekend weer op de velden staan!

    Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de voorbereiding voor volgend jaar. In ons jubileumjaar (we worden 100!) starten we waarschijnlijk met 99 teams de competitie in het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 september. Dat is direct het eerste weekend na de zomervakantie!

    Op zaterdag 27 en zondag 28 augustus organiseren we daarom voor de 2e keer de Kick-off dagen. En we vertrouwen erop dat we dat dit keer zonder Corona beperkingen kunnen doen.

    Tijdens de kick-off dagen heeft iedereen de kans om elkaar voor de eerste keer te ontmoeten. Zowel de spelers als de ouders. Ook verschillende jeugd- en technisch coördinatoren en andere vrijwilligers zullen aanwezig zijn om vragen te beantwoorden. En tenslotte zullen we ook materialen beschikbaar stellen voor de leiders van de teams en zal de winkel open zijn om te klein geworden kleding te vervangen of nieuwe kleding in het geheel aan te schaffen.

    Hieronder de indeling zoals we die voor ogen hebben. De definitieve planning en de onderdelen die die dag worden aangeboden volgt in een later communicatie moment.

    Zaterdag 27 augustus (let op: teamnamen voor volgend seizoen!):

    • O8/O9             van 09.00 - 11.30 uur
    • O10/O11             van 12.00 - 14.30 uur
    • O12/O13             van 15:00 - 17:30 uur

    Zondag 28 augustus (let op: teamnamen voor volgend seizoen!):

    • O14/O15             van 10.30 - 12.45 uur
    • O16/O17/O19 van 14.00 - 16.15 uur

    Wees gerust, alle teams zijn al aangemeld 😉. We gaan er namelijk vanuit dat niemand dit wil missen! De teams doen mee met hun eigen leider/trainer. Mocht het team nog geen leider hebben dan vragen we in ieder geval 1 ouder die het team kan begeleiden deze dag. Opgave kan via het mailadres: sabrina@roda23.nl.

    Vrijwilligers gezocht!

    Dit soort evenementen kunnen we niet organiseren zonder hulp van vrijwilligers. Denk hierbij met name aan de ontvangst van de teams, de begeleiding bij activiteiten en de horeca. Kortom, wil je je steentje bijdragen stuur dan een mail naar sabrina@roda23.nl

    Informatiebijeenkomsten

    Ieder jaar worden ouders/verzorgers uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst om het nieuwe seizoen goed te kunnen starten en diverse vragen al op voorhand weg te kunnen nemen. Deze informatiebijeenkomsten zullen tijdens de kick- off dagen plaatsvinden in de kantine van RODA’23. Tijdens de informatiebijeenkomst zullen de desbetreffende jeugd- en technisch coördinatoren aanwezig zijn.

    Het is de bedoeling dat in ieder geval 1 ouder per kind aanwezig is bij de informatiebijeenkomst.

    De planning voor de informatiebijeenkomst is als volgt:

    • O8/O9 van 11.30 – 12.15 uur
    • O10/O11 van 14.30 – 15.15 uur
    • O12/O13 van 17.30 – 18.15 uur

    De kinderen zullen na het afronden van alle onderdelen opgevangen worden door vrijwilligers/ spelers en trainers van andere leeftijdscategorieën gedurende dat uw als ouder in de kantine de informatiebijeenkomst bijwoont. Zij zullen een versnapering krijgen van RODA’23 en op veld 6 kunnen zij nog even van wat andere spelletjes genieten (uiteraard onder begeleiding).

    We hopen er samen met jullie weer super leuke dagen van te maken!

     

    Sportieve groet!

    De organisatie van de Kick-off dagen