• Beste spelers/speelsters, ouders en verzorgers, trainers en leiders,

    Het is even wennen maar het gaat echt weer gebeuren! Vanaf zaterdag 5 juni kunnen onze teams weer in competitievorm wedijveren met andere clubs in de regio. De velden bij Roda ’23 zullen dus weer vol zijn met verschillende kleuren voetbalkleding. Daar hebben we lang naar uitgekeken.

    Helaas betekent dit ook dat we de Afsluitingsdagen moeten verplaatsen. Maar niet getreurd! We hebben een super alternatief gepland: de Kick-off dagen.

    Op zaterdag 28 en zondag 29 augustus (Save the Date!) zal een programma voor alle jeugd teams worden ingelast. Een mooie gelegenheid om met je nieuwe team en je nieuwe leider/coach/trainer kennis te maken en het nieuwe jaar gezamenlijk te starten. Als de vooruitzichten zich positief blijven ontwikkelen, zullen we hopelijk ook ouders weer op het complex kunnen uitnodigen. De komende weken blijven we de versoepelingen nauwgezet volgen en zullen we elke mogelijkheid benutten om de Kick-off dagen een event te laten worden om nooit te vergeten.

    Voor nu alleen de vraag om deze dag in je agenda te noteren. Meer details volgen later.

    Nog even de details op een rijtje:

    Kick-off dag voor alle meiden en jongens van de O8 t/m O12 (Nieuwe lichting)

    Datum: zaterdag 28 augustus 2021

    Tijdstip: (nog niet definitief):

    9:00 tot  11:30                  O8 t/m O10
    12:00 tot  14:30                O11 en O12

    Kick-off dag voor alle meiden en jongens van de O13 t/m O19 (Nieuwe lichting)

    Datum: zondag 29 augustus 2021

    Tijdstip: (nog niet definitief) afhankelijk van je team:

    8:30 tot  11:00                  O13 en O14
    11:15 tot  13:45                  O15 en O16
    14:00 tot 16:30                 O17 en O19

    Vrijwilligers gezocht!

    Dit soort evenementen kunnen we niet organiseren zonder hulp van vrijwilligers. Denk hierbij met name aan de begeleiding bij iedere activiteit en het begeleiden van de teams tussen de activiteiten. Voor elke activiteit is één begeleider nodig voor de uitleg, het begeleiden tijdens de activiteit en om de doorstroom op gang te houden. Deze begeleider loopt dus niet mee met het team.

    Kortom - wil je je steentje bijdragen dan kun je dit ook via de leider van het team van je zoon/dochter laten weten. Uiteraard proberen we het aantal begeleiders zoveel mogelijk te beperken om iedereen veilig te laten meedoen met de afsluitingsdagen.

    We hopen je te zien op één van beide dagen!

    De organisatie van de afsluitingsdagen

    Contact? Mail naar jcsecretariaat@roda23.nl

     

    De organisatie van de Kick-Off dagen,

     


    Het einde van het seizoen nadert alweer. Ondanks alle maatregelen zien we toch de mogelijkheid om dit wederom aparte voetbalseizoen op een leuke manier af te sluiten. Op zaterdag 19 en zondag 20 juni zullen daarom de afsluitingsdagen plaatsvinden voor ALLE jeugdleden van RODA ’23. Om deze dagen te laten slagen willen we graag dat iedereen deelneemt, al snappen we ook dat we je tot niets kunnen verplichten. Het beloven 2 geweldige dagen te worden! En voor de vaders van de kinderen die op zondag zijn ingedeeld, hoe leuk is het om extra vroeg te ontbijten met je zoon/dochter om daarna als vrijwilliger op vaderdag aanwezig te zijn bij deze dag!

    NB: De KNVB heeft al geruime tijd een draaiboek klaar liggen voor de zogenaamde Regiocup, een mogelijkheid om weer veilig wedstrijden te spelen tegen clubs in de buurt. Mocht de Regiocup doorgang vinden bij verdere versoepelingen, dan zullen we de Afsluitingsdagen annuleren. Een besluit over de Regiocup zal door de KNVB uiterlijk 1 juni worden genomen.

    Hoe zien de dagen er ongeveer uit?

    Zaterdag 19 juni 2021

    Op deze dag worden 10 verschillende activiteiten uitgezet voor de jongens en meiden in de teams van de O8 t/m O12. De kinderen zullen aan deze activiteiten deelnemen in hun eigen team, begeleid door hun eigen trainer/coach. Bij elk team mogen maximaal 2 begeleiders meelopen met een team. Er wordt nog hard gewerkt aan voldoende materiaal en de uiteindelijke planning maar het belooft een fantastische opzet te worden! Voor de uitleg van iedere activiteit verwijzen we naar het programmaboekje (deze wordt tijdig op de site geplaatst).

    Uiteraard wordt er aan de nodige versnaperingen gedacht om bij te komen van het rennen en springen. Al met al een dag waar je bij wilt en moet zijn!

    Geef je dus snel op bij je leider van je team. Hij/zij verzamelt wie er van je team meedoen aan de afsluitingsdag en stuurt dit door naar de coördinator van zijn lichting. (Leider: gebruik hiervoor de whatsapp-groep van jouw lichting)

    Nog even de details op een rijtje:

    Afsluitingsdag voor alle meiden en jongens van de O8 t/m O12

    Datum: zaterdag 19 juni 2021

    Tijdstip: (nog niet definitief):

    9:00 tot  11:30                  O8 t/m O10
    12:00 tot  14:30                O11 en O12

    Opgeven uiterlijk voor vrijdag 4 juni: opgeven bij je leider van je team. Je leider stuurt het aantal deelnemers en vrijwilligers door naar de jeugd coördinator. Van de vrijwilligers willen we graag een naam, telefoonnummer en email adres noteren i.v.m. mogelijke Corona maatregelen.

    Zondag 20 juni 2021

    Voor de teams O13 t/m O19 is een activiteitprogramma bedacht dat bestaat uit 6 onderdelen. We willen het nog een beetje spannend houden maar degenen die de Wipe Out programma’s kennen kunnen zich een voorstelling maken hoe geweldig de dag gaat worden. In ieder geval krijg je de kans om je teamgenoten op een andere manier te verslaan dan via een sliding of een panna. Een nat pak kan tot de mogelijkheden behoren.

    De spelers doen mee met hun eigen team en zullen dus in hun eigen geleding tegen elkaar strijden. Voor overige uitleg verwijzen we jullie naar het programmaboekje (deze wordt tijdig op de site geplaatst). Ook voor jullie geldt dat we graag zien dat alle spelers deelnemen, al kunnen we jullie tot niets verplichten.

    Voor elk team is er de mogelijkheid maximaal twee begeleiders mee te nemen.

    Geef je dus snel op bij je leider van je team. Hij/zij verzamelt wie er van je team meedoen aan de afsluitingsdag en stuurt dit door naar de coördinator van zijn lichting. (Leider: gebruik hiervoor de whatsapp-groep van jouw lichting)

    Nog even de details op een rijtje:

    Afsluitingsdag voor alle meiden en jongens van de O13 t/m O19

    Datum: zondag 20 juni 2021

    Tijdstip: (nog niet definitief) afhankelijk van je team:

    8:30 tot  11:00                  O13 en O14
    11:15 tot  13:45               O15 en O16
    14:00 tot 16:30                 O17 en O19

    Opgeven uiterlijk voor vrijdag 4 juni: opgeven bij je leider van je team. Je leider stuurt het aantal deelnemers en vrijwilligers door naar de jeugdcoordinator. Van de vrijwilligers willen we graag een naam, telefoonnummer en email adres noteren i.v.m. mogelijke Corona maatregelen.

    Vrijwilligers gezocht!

    Dit soort evenementen kunnen we niet organiseren zonder hulp van vrijwilligers. Denk hierbij met name aan de begeleiding bij iedere activiteit en het begeleiden van de teams tussen de activiteiten. Voor elke activiteit is één begeleider nodig voor de uitleg, het begeleiden tijdens de activiteit en om de doorstroom op gang te houden. Deze begeleider loopt dus niet mee met het team.

    Kortom - wil je je steentje bijdragen dan kun je dit ook via de leider van het team van je zoon/dochter laten weten. Uiteraard proberen we het aantal begeleiders zoveel mogelijk te beperken om iedereen veilig te laten meedoen met de afsluitingsdagen.

    We hopen je te zien op één van beide dagen!

    De organisatie van de afsluitingsdagen

    Contact? Mail naar jcsecretariaat@roda23.nl